EMaC Destek ve Yardım Masası Hizmetleri, müşteriler tarafından iletilen destek taleplerinin çözümünde profesyonel ve hızlı olmak amacıyla oluşturulmuştur. Müşteri odaklılık ve birinci sınıf müşteri desteği sunabilmek, EMaC için her zaman odak noktası olmuştur. Destek Masasında çalışan yetkin mühendis kadromuz çok deneyimli proje mühendisleri olup, müşterileimizin ihtiyaçlarını belirleyerek, telefon görüşmesi ve uzak terminal bağlantısı ile sorunların pek çoğunu çözebilmektedir. EMaC müşterileri ayrıca çeşitli destek seviyelerinden birini Uzaktan Destekle Temel Teknik Destek, Önleyici Bakım, Donanım ve Yazılım Bakımı, Sistem Bakımı ve Sistem İzleme ve Kullanılabilirlik Hizmeti konularında seçebilir. Böylece müşterilerimiz, kendi organizasyonumuzun bilgi ve kaynak düzeyine, sistemin kritikliğine göre uygun destek hizmeti almak konusunda seçim yapabilme olanağına sahiptir.